Startende houtsnijder

Bij deze wil ik graag enkele van mijn werkstukken delen die tot nu toe heb gemaakt . Sinds een jaar ben ik actief bezig met houtbewerken. Ik leer veel van "vallen en op staan" maar zeker ook van het lezen van jullie ervaringen op deze site. Ook youtube bied veel uitkomst.
Ik heb een site aangemaakt om mijn werkstukken te kunnen delen met anderen. Hierbij vertel ik ook het een en ander over het hout en werkwijze.
Kijk maar eens op :www.hartvoorhout.jouwweb.nl

DSCN0306.jpg

Met groet Edwin
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Spannend werkstuk Edwin, prachtig! Ik hoop nog meer werk van je hier te zien, het is maar een kleine (maar wel gestaag groeiende) groep, "onze" houtsnijders, maar ze maken prachtige dingen.

jaap
 
hoi Jaap, dank je. Is een berken burl die ik "nat " heb gesneden. Dit deel is het meest grote en chaotische deel. Ik heb het andere deel ook naar schaal verwerkt die "rustiger "is . Van het deel wat te "slecht" was (tussen schijf van =/- 3cm dik) heb ik 3 harten gesneden.CAM00589[1].jpg
 
Laatst bewerkt:

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Edwin,
Ik heb uw site bekeken met veel bewondering.
Wat Jaap hierboven schreef is precies wat bij mij opkomt.
Succes met de komende projecten.
Sirjacobs Didier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.