gek op hout

tom op eigen houtje

Actieve deelnemer
23 nov 2014
729
1
41
Rimburg
tomopeigenhoutje.webnode.nl
Hoi allemaal ik ben tom .
De laatste 10 jaar heb ik met de kettingzaag gewerkt en veel mooi hout tegengekomen. Heb al enkele projecten gemaakt met hout zoals speeltuintje sloelen en banken uitgezaagd met de kettingzaag een engelse longbow dus al enige ervaring met hout maar nog heel veel bij te leren . Gelukig is dit voor mij het leuke van dit forum veel ervaring en veel leuke mensen die graag uitleg geven nou de reden dat ik me hier voorstel. Ik heb al enkele dagen geleden een houtdraaibank op de kop getikt maar dit is helemaal nieuw voor me dus nu veel lezen en bijleren maar ben er zeker van dat ik snel met vragen go komen groetjes tom en kijl er naar uit om jullie te leren kennen en ervaring uit te wisselen
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Tom,

Welkom op ons mooie forum ! Er is vast wel een forumlid in de buurt van Maastricht die je eaa kan laten zien over het houtdraaien .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.