snel & groot

samsites

Actieve deelnemer
13 feb 2012
50
0
België
Ik kom plaats tekort. Wie niet ...

Ik heb wat input nodig om vrij snel een loods uit de grond te stampen.

Aan plek om 'm te zetten geen probleem, maar door al m'n werk heb ik niet véél tijd om het te bouwen. Dus het moet snel gaan.

Ik dacht aan zoiets http://www.kroftman.nl/loodsen/producten/loodsen-e500

Hebben jullie nog ideeën in deze aard? Zelf bouwen is ook een optie ... maar de tijd ontbreekt mij.

Bedankt alvast!
 

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Geen voorstellen, wel een opmerking:

tenzij je al een vergunde loods hebt staan op het perceel waar de nieuwe loods komt, zal je een vergunning moeten aanvragen (gebouw > 40m²). In dit geval weet ik niet of je deze vergunning met of zonder architect zal kunnen uitvoeren. Maar een vergunning kan al snel 2 tot 3 maanden wegblijven.
 

samsites

Actieve deelnemer
13 feb 2012
50
0
België
Dat is correct. Daar heb ik geen probleem mee. Ik wil gewoon iets vinden dat eventueel vrij snel op z'n 'poten' kan staan ...
 

WR1944

Oud hout
Ook al heb je weinig tijd om zelf iets te bouwen, zou je toch eens moeten kijken hoe men in Amerika snel en simpel een schuurtje bouwt. Als je met Google op "shed diy" zoekt kom je van alles tegen. Van video's tot stap voor stap handleidingen. Met twee man bouw je in een weekend een simpel schuurtje, zeker met een spijkerpistool. Wie weet krijg je toch nog inspiratie. Alleen zal het weer voorlopig niet zo mee werken. ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.