Grote hoeveelheid nooitgedacht schaven op MP gekocht

Koekie1982

Actieve deelnemer
25 aug 2014
79
1
Ik ben al even op zoek naar een mooie schaaf en zat even op marktplaats te zoeken (vooral dicht in de buurt). Kwam ik een advertentie tegen: oud gereedschap. Een foto er bij van een kartonnen doos waarop ik dacht een nooitgedacht schaaf te zien liggen. Ik dacht, ach 15 euro... Daar kan ik geen miskoop voor doen. Gisteren de doos op mogen halen voor de volle vraagprijs van, 15 euro. Kwam ik aan bij die mensen stond daar een enorme doos met 11 nooitgedacht schaven (blok, profiel, etc), 4 Stanley schaven en 2 nieuwe oude handzagen. Ik helemaal happy-de-peppie!

Voor mij teveel schaven en ook geen schaven die ik zal gebruiken dus een deel, doe ik binnen kort maar weg, maar vond het een te gekke vondst! De verkoper had de doos al 10 jaar in de schuur staan en er af en toe wat bij gedaan. Hij had het ooit gekregen.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    98,4 KB · Weergaven: 354

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Soms lees ik dat en denk............
Hoe kan ik dit missen op MP ik kijk er toch heel regelmatig :D
Ik denk een superaankoop.
veel plezier ermee
 

HaenigAn

Actieve deelnemer
3 nov 2014
49
0
Twente
Echt mooi spul
De blokschaaf lijkt sprekend op de schaaf die bij mijn eerste gereedschap set zat voor school, is nog steeds mijn nieuwe schaaf, als deze netjes gebruikt en droog bewaard worden is dit nog perfect gereedschap.
Mooi dat dit zo bewaard is.
Gratz
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Gave vondst! Schatgraven op Marktplaats, wat moet er nog ongelofelijk veel spul bij mensen op zolder en schuurtjes liggen. Maar dit gereedschap krijgt weer een mooie bestemming.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.