Houtpro+ houtbeurs in Den Bosch

A

Athanor

Guest
Volgende week dinsdag t/m vrijdag is in Den Bosch de nieuwe beurs Houtpro+

Enkele jaren geleden werd de tweejaarlijkse beurs "Hout" in Rotterdam wegens de slechte economie afgeblazen. Enkele vroegere deelnemers hebben daarom het initiatief genomen om gezamenlijke een professionele beurs te organiseren die op een nieuwe leest is geschoeid. Op hun website kun je de motieven terugvinden.

Het valt mij op ik hier op het forum nog niets over deze beurs heb gelezen, naar mijn beleving toch wel een activiteit waar velen van jullie naar toe zullen gaan - of willen gaan - denk ik zo. Kennen jullie deze beurs? Wie is van plan te gaan? Ik probeer zeker volgende week een dag in de agenda vrij te houden voor een bezoek!

Fons
 

jjjlll

Actieve deelnemer
Ik kende de beurs niet, maar kreeg een mailtje van Sander van Gp dat hij donderdag en vrijdag op die beurs op de Mafell stand staat, en toegangskaarten heeft. Ik ga er donderdag langs. Wellicht heeft hij nog toegangskaarten over.
Joep
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Als je via de website registreert dan kun je na bevestiging de toegangskaart downloaden.
Hoef je ook niet in de rij te staan.
 
A

Athanor

Guest
Heb ik ook gedaan, maar je moet een code invullen, daar heb ik over gebeld en dat moet zijn: org123

Dan kun je daarna je toegangsbewijs printen, na het opgeven van informatie over jezelf natuurlijk;)


Fons
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
vorig jaar met school naar een interieurbouw beurs in gorichem geweest, dit jaar gaan we naar deze beurs wat ik er zo over lees zou deze beurs veel beter moeten zijn als die in Gorichem die viel namelijk erg tegen.

zijn er nog meer mensen die woensdag gaan? misschien zie ik een aantal van jullie nog.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Effe serieus , is deze beurs voor ons die in de categorien huisprutser / frobelaar /hobbyist/ zoals o.a ik(categorie prutser) wel interessant ?
Voor de vaklui.vakgroep is er natuurlijk genoeg te halen maar "mot" ik er heen ??
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Effe serieus , is deze beurs voor ons die in de categorien huisprutser / frobelaar /hobbyist/ zoals o.a ik(categorie prutser) wel interessant ?
Voor de vaklui.vakgroep is er natuurlijk genoeg te halen maar "mot" ik er heen ??

Misschien is het dan juist interessant om te gaan. Als je enkel met mensen die hetzelfde denken blijft praten kom je niet zo snel vooruit. misschien kunnen de mensen/bedrijven op de beurs wel nieuwe deuren voor je openen.
Daarnaast zijn er ook veel kleine bedrijfjes te vinden
veel succes/plezier

Woensdag ben ik er overigens ook
 

Robert Hardwoodie

Actieve deelnemer
15 feb 2013
615
1
Ik zie dat je via de site zelf, maar ook via andere firma's die een stand hebben op de beurs een kaartje kan bemachtigen. Zit er verschil tussen beide?
 
A

Athanor

Guest
Heb ik ook gedaan, maar je moet een code invullen, daar heb ik over gebeld en dat moet zijn: org123

Dan kun je daarna je toegangsbewijs printen, na het opgeven van informatie over jezelf natuurlijk;)


Fons

Fons
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Ben van plan vrijdag te gaan kijken ..... lekker kwijlen bij een mooi Feldertje of Hammertje en daar zal het bij blijven want dat kan ech nie op de 3e verdieping .
 
Laatst bewerkt:

ed bever

Actieve deelnemer
14 aug 2012
188
0
bakel
Vandaag op de Houtpro- beurs geweest. Geweldige dag gehad er was veel te zien vooral veel cnc gestuurde machines voor de doorsnee klusser wel wat te hoog gegrepen. Toch mooi om eens rond te lopen op de beurs en eens rond te kijken en veel heel veel informatie op te doen.

Gr Marc.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.