hammer B3 Winner comfort

smirri13

Actieve deelnemer
25 mrt 2013
78
0
gent
hallo,

zag deze machine onlangs passeren op internet, lijkt hele mooie staat te zijn.
is een paneelzaag(je) met freeskop. geen vlak-vandiktebank
Helaas vind ik nergens richtprijzen voor deze machine dus weet ik niet goed wat een mooie prijs is voor deze set.

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Degene die dit aanbied is ook niet duidelijk met z'n prijs.
Op de ene site vraagt hij € 3700 en de andere € 2750 en die laatste is ook nog bespreekbaar.
Doe je voordeel zou ik zeggen. Lijkt mij interessant.

Ik denk dat hij zo weg is als anderen dit zien!
 

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Prijs bij felder:

5.351,94 € excl. btw

Er is ondertussen al geboden tot 3900 euro.
ik denk dat hij zal verkocht worden voor rond de 4200 euro.
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
Kort geleden nog een paar Martin machines gekocht ; een vlakbank, vandikte bank, een pro frees met verstelbare spindel, een pennenfrees , een formaatzaag 2 meter en een 2.2kw afzuigeronderdruk met afstandsbediening, aangekocht voor €6300
alle pro machines met goede kapaciteiten loodzwaar ik ben er gek mee
 

tuoh

Oud hout
Kort geleden nog een paar Martin machines gekocht ; een vlakbank, vandikte bank, een pro frees met verstelbare spindel, een pennenfrees , een formaatzaag 2 meter en een 2.2kw afzuigeronderdruk met afstandsbediening, aangekocht voor €6300
alle pro machines met goede kapaciteiten loodzwaar ik ben er gek mee

Nou nou, dat is ineens het paradijs op aarde zo te lezen:p Draaien ze al?
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Aangekocht voor 6300.. misschien moet je de rest van de prijzen er even bijzetten ;)
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
André ze staan op hun plek nog wel op houten pallets, ik wil er nog stalen pallets onder plaatsen voor makkelijk verplaatsen met een palletwagen.

Renault de brandstofkosten heb ik niet meegeteld :D

het bedrag vermelde ik meer om aan te geven dat er veel moois te koop is voor zeer redelijke bedragen afgezet naar de betere hobbymachine mits....... Je er plaats voor hebt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.