Twee jaarlijks Duits symposium 2015

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Om de succesverhaal van Marcel van Berkel even door te trekken. Volgend jaar 16 en 17 mei is er weer het tweejaarlijks landelijk houtdraaiers evenement voor geheel Duitsland in Bad Fallingbostel juist onder Bremen (Luneburgerheide).
Een big event met duizenden bezoekers.
De top van houtdraaiend Duitsland en allerlei leveranciers van machines en gereedschappen komt hier twee dagen bijeen. Met een grote expositie van de Duitse houtdraaikunst alsmede demonstraties van nationale en internationale houtdraaiers.
Jullie begrijpen het al: ik ben uitgenodigd om twee dagen mijn kunnen te laten zien. Ik zal me daar bezig houden met bijzondere houtdraaitechnieken.
Natuurlijk zeer vereerd en een opsteker voor het niveau van houtdraaiend Nederland.
Wellicht treffen we daar elkaar. Nadere info volgt.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Jaap.
Mij niet bekend in ieder geval. De voorzitter die ik gesproken heb zocht in ieder geval houtdraaiers uit de noordelijke streken en niet uit Midden of Zuid-Duitsland.
vr.gr. Jan Pranger.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Da's wel erg gaaf !! Ik kan me goed voorstellen dat ze jou gevraagd hebben. Goede vakman en tevens goed in het uitleggen van de technieken...
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Jammer dat die afstand zo groot is voor mij. Ik moet 600 km rijden.
Toch een grote eer voor u dit te mogen doen. Het is u gegund en we weten allemaal dat je het goed zal doen.
Succes in Bad Fallingbostel al is het nog een lange tijd.
We horen er zeker nog van.
Groetjes Didier Sirjacobs.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.