Festool TI-15 impact gekocht

A

Athanor

Guest
Vandaag een goede aankoop gedaan! Ik was al eens aan het rondkijken naar een impact schroefmachine. Gisteren zag ik bij de locale Bouwmaat een Festool TI-15 staan. Blijkbaar een winkeldochter met 25% korting. Accu's zijn nog 300ah. Nog eens een nachtje over geslapen en vandaag de knoop doorgehakt. Lijkt me een mooie aanwinst, kan ik boren met de Makita en schroeven met de TI-15:cool: Komt ook mooi van pas als ik mijn broer ga helpen met zijn verbouwing, de komende weken.

Ben er erg blij mee!

Fons

image.jpg
 
Laatst bewerkt:

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Gefeliciteerd Fons en wat WR1944 zegt: die hulpstukken zijn ideaal. Je zal ze niet vaak gebruiken (ik niet in ieder geval), maar als je ze gebruikt ben je maar wat blij dat je ze hebt!

je zegt trouwens "schroeven met de ene, boren met de andere", ik zou zeggen: Oefen wat met het Centrotec systeem. Het boortje ingespannen laten en dan de koppen wisselen. Dat werkt perfect en je loopt maar met 1 machine te zeulen. :)
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
@WR1944
Het is inderdaad nog niet een oude machine, het verschil met het nieuwste model zin in de accu's die zijn nu standaard 400ah

@Klaas
Dat zag ik inderdaad in de review video dat je gemakkelijk kunt wisselen. Ga ik eens uitzoeken.


Fons



 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.244
291
Heelsum
Het boortje ingespannen laten en dan de koppen wisselen. Dat werkt perfect en je loopt maar met 1 machine te zeulen.

Klopt maar mijn ervaring is dat je toch teveel tijd kwijt bent met koppelen wisselen om dit zo te doen. Praktischer is als je seriewerk aan het doen bent om 2 machines te hebben. Dat zeulen valt dan als het goed is ook mee want dat soort klussen doe je niet elke dag. Als je een paar dingetjes moet boren en schroeven dan kan het prima met centrotec kopjes wisselen.

Mooie machine Fons, ga je vast plezier aan beleven, niet normaal wat voor kracht die dingen ontwikkelen met weinig terugslag in je pols.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.