Ik zal me ook even voorstellen

SteigerhoutWereld

Nieuw lid
1 sep 2014
12
0
Goedendag allemaal.

Ik ben Sander Meijers en ben momenteel de eigenaar van www.steigerhoutwereld.nl.
Wat ik het liefst doe is wat bijzonders maken van een steigerhouten meubel. Er zijn zoveel bedrijven op de markt die de zelfde modellen maken. Ik wil me daar langzaam in gaan onderscheiden. Wat ik vooral leuk vind is nieuw steigerhout met oud steigerhout combineren, speciale complexe oplossingen zoeken voor ruimtes enz.. Ik maak ook gewoon de normale tafels en bedden maar kan daar lang niet zo mijn ei in kwijt als bijvoorbeeld bij een inbouwkast die ik onlangs gemaakt heb.
Tevens ben ik voor de toekomst alweer verder aan het kijken naar houtsoorten. Oa Frans eiken wagondelen, Douglas en kunststof wood hebben mijn aandacht. Ik ben namelijk wel van mening dat over een aantal jaar steigerhout uit zal raken.
Ik volg Woodworking al een tijdje en vind het bijzonder leuk om te lezen hoe mensen actief zijn met hout en houtbewerkingen. Erg leerzaam.
Succes allen...

Gr. Sander Meijers
www.steigerhoutwereld.nl
 

Bijlagen

  • 2013-12-05 14.35.26.jpg
    2013-12-05 14.35.26.jpg
    68,8 KB · Weergaven: 167

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Welkom in de houtwereld van woodworking.nl
Goed dat er wordt nagedacht over vormgeving in steigerhout: het werd al een beetje "afgezaagd".
Zie ook bij je collega in Lemmer: loijens.com, die tegenwoordig naast scheepsinterieur ook meubels maakt van wagonplanken.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.