voorstellen

Rolf

Nieuw lid
17 jan 2010
1
0
Amersfoort
Beste forumleden,
Ik wil me nu eindelijk maar eens voorstellen. Ik ben Rolf van Olst en woon in Amersfoort. Ik ben nu een aantal jaren passief lid van het forum maar kijk regelmatig naar de verschillende berichten. Ik heb onlangs met veel plezier de verschillende postings over draaibanken gelezen. Ik heb na en aantal houtdraaicursussen bij Joost Kramer in Utrecht (een aanrader voor de beginners!) en wat gestoei op een geleende draaibank (we lagen elkaar niet) een midi draaibank gekocht bij Schulte in Duitsland nadat ik hem in levende lijve heb mogen bewonderen bij het forumlid en medecursist Paul uit Hoorn.
Ik ben momenteel zoals dat heet "in between jobs". Ik ben de afgelopen decennia werkzaam geweest als hoofd van een afdeling automatisering en heb nu noodgedwongen meer ruimte om tijd te besteden aan mijn hobby houtbewerken/meubelmaken. Ik heb nu een aantal jaren een werkplaats, net buiten Amersfoort, waarin ik de machines kon plaatsen die niet op de zolder passen. De passie voor hout heb ik overigens al vanaf mijn jonge jeugdjaren (ik ben nu 56). Ik ben van plan de scheidslijn tussen hobby en werk wat te laten vervagen.
Ik hoop in de toekomst wat meer van mij te laten horen.

Met vriendelijke groet,
Rolf
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.