Scheppach garantie

Torro

Actieve deelnemer
Onlangs heb ik bij het Franse bedrijf Probois-machinoutils de zaagmachine Scheppach Precisa 3.0 gekocht.
De bestelling-afhandeling en levering in Spanje verliep allemaal redelijk vlot en goed.
ik was natuurlijk blij toen de grote kist met inhoud bij mij in de garage werd neer gezet.
De lol was echter snel over toen bleek dat er een belangrijk onderdeel van gietijzer bleek te zijn gebroken.
ik heb direct een mail geschreven naar Probois-machinoutils en naar Scheppach. Bij de mail had ik fotos van het gebroken onderdeel gevoegd.
Van beiden bedrijven kreeg ik de volgende dag een mail met de mededeling dat zou worden bekeken hoe e.e.a. op te lossen.
Een paar dagen later schreef Scheppach dat ze hun best zouden doen om zo spoedig mogelijk een nieuw onderdeel naar Spanje op te sturen.
intussen had ik samen met een vriend de machine nog eens goed bekeken.
We kwamen daarbij tot de conclusie dat, om het bewuste onderdeel te vervangen, de totale machine zou moeten worden gedemonteerd.
Dat leek ons teveel van ons gevraagd.
We hebben onze conclusie per mail aan Probois-machinouttils en Scheppach laten weten met het verzoek om een nieuwe machine aan mij toe te sturen.

Een paar dagen later kreeg ik van Scheppach het bericht dat de eerder toegezonden machine zou worden omgewisseld voor nieuwe machine.
Alle lof voor Scheppach en Probois-machinoutils.

Tot slot; Probois-machinoutils heeft buitengewoon interessante aanbiedingen.
Ik overweeg nu om de Plana 4.0c van Scheppach bij hun te bestellen, maar ik wacht nog steeds op respons op een eerder gestelde vraag op dit forum
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.