Ff voorstellen

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Beste Allemaal,

Ook ik heb na lang spieken en gluren maar besloten om mij aan te melden en mij voor te stellen :) Het is immers altijd leuker om mee te doen met de pret dan toe te kijken hoe anderen plezier hebben.
Veel projectjes heb ik nog niet gedaan, zoldertje hier, tuinhuisje daar. Ben wat dat betreft een echte hobbyist zonder vooropleiding of iets in een technische richting ( doe kantoorwerk). Bedoeling is om mij als jonge vader ook wat toe te leggen op het maken van kinderspeelgoed voor de dochters en gaandeweg voor mij zelf een leuke werkplaats in te richten waar ik "tussendoor" voor mij zelf ook wat leuke projectjes kan gaan maken als een leuke tuinset, bed, kast etc.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag. ik hoop in ieder geval af en toe een beroep op jullie te mogen doen, en waar ik van toegevoegde waarde kan zijn zal ik dit ook niet laten.

gr.

Knutselaertje
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.