Tafellamp

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
En weer een lampje klaar, het is een cadeautje voor het huwelijk van mijn nichtje.
Gemaakt van noten en naar blijkt kersen. Afmetingen zijn ongeveer 120 bij 270mm, fitting E14 met een ledlampje van 2,3 Watt. Ter vergelijking is dit ongeveer een 15W gloeilamp.

P1010018.jpg

P1010010.jpg

P1010009.jpg

P1010019.jpg

Ik had hier graag een ander snoer aan gezet maar was in alle drukte vergeten dit te bestellen :eek:
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Thx, de keuze om alleen omhoog te schijnen (en een stukje naar beneden) is om het contrast tussen beide houtsoorten beter uit te doen komen. De tekening van het noot vind ik veel te mooi om weg te laten, tevens heb ik alleen plankjes noot van zo'n 8mm dik dus voor een framewerk en washi papier of een andere diffuser vind ik dit net te dun maar niet onmogelijk.
De lamp die jij maakte staat ook nog in de to-do lijst en die is al zo lang ;) Ach ja, op naar de volgende....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.