Zoektocht naar geleiders voor zaagslede

Tim'83

Nieuw lid
11 nov 2012
3
0
Ik ben op zoek naar geleiders voor in mijn Dewalt zaagtafel voor het maken van een zaagslede, maar kan online geen winkel in NL vinden. Uiteraard kan het ook zijn dat ik niet op de juiste benaming zoek. Ik kom uit op de Engelse benaming "miter t-bar".

Wie kan mijn verder helpen?

Onderstaand een foto voorbeeld:
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    78,7 KB · Weergaven: 380

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Misschien kan ik je er verder aan helpen. Ik ga morgen even kijken. Ik geloof namelijk dat ik er ooit zo een gekocht heb voor een project waar ik nooit aan ben begonnen
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Kan je niet een hardhouten lat op maat maken en dat die in deze gleuf glijdt ? Ik zit ook nog steeds te denken om zoiets te maken voor mn festool zaagtafel
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
545
58
Oostzaan
Ik heb zelf ook een zaagslede op mijn zaagtafel gemaakt.
Hiervoor heb ik ook gewoon hardhouten latten voor gebruikt.
Dit werkt prima!
 

EvdL

Actieve deelnemer
14 sep 2011
224
24
Eemnes
Je kan bij www.schaaptools.nl kijken. Niet naar toe gaan want dan heb je een paar uur extra nodig om een heel klein winkeltje te bekijken ;)
De winkel is voor mijn gevoel geen 50 m2 en staat werkelijk bom vol en ze kunnen volgens mij elk onderdeel voor Dewalt, Elu leveren ( zelfs voor mijn oude Elu zaagtafel )
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Ik heb nog even voor je gekeken... mijn profiel is helaas anders.
succes met de zoektocht.

P.S. Je kunt op Kruis.nl zoeken... daar hebben veel onderdelen los. ook van bijvoorbeeld oude elektra beckum machines
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.