Gereedschap opbergen mobiel

Houtgebruikt

Actieve deelnemer
20 mei 2013
127
2
Rosmalen
Hallo hallo

Ik maak kasten bij klanten thuis, sinds een paar maanden.
ik heb nog al mijn gereedschap en schroeven e.d. los in diverse bakken als ik bij de klant thuis aan het werk ga.
maar nu ben ik het sjouwen van allemaal losse kistjes en bakjes zat en wil ik een handig opbergsysteem om mee te nemen in auto en thuis bij klant, op wielen/trolley, dat ook nog.

Heeft iemand een suggestie of ervaring hiermee?


ik dacht aan onderstaande oplossingen? Heeft iemand hiermee ervaring?

Stanley Storage Pack Trolley Koffer Organizer
http://www.toolnation.nl/stanley-storage-pack-trolley-koffer-organizer.html


of

Beta C41H
http://www.toolsxl.nl/beta-c41h-trolley-twee-delig-veiligheidsslot-afneembare-modules-p-21959.html

of een andere suggestie?
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Kijk maar uit dat je geen brief van een advocatenkantoor uit Polen krijgt als je 1 van die 2 koopt....
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Kasten bij klanten thuis, dan denk ik aan inbouwkasten en die zijn vaak op een bovenverdieping? Als je vaak met gereedschap de trap op moet zou ik een trolley nemen met uitneembare koffers.
 

Houtgebruikt

Actieve deelnemer
20 mei 2013
127
2
Rosmalen
Mftc ziet er goed uit. Ik heb al een mft werkbank van festool.
misschien toch maar zelf gaan maken. Maar eigenlijk wil ik snel een oplossing hebben. Zelf maken gaat ff duren
 

Houtgebruikt

Actieve deelnemer
20 mei 2013
127
2
Rosmalen
Mftc ziet er goed uit. Ik heb al een mft werkbank van festool.
misschien toch maar zelf gaan maken. Maar eigenlijk wil ik snel een oplossing hebben. Zelf maken gaat ff duren

misschien wel ja, ik ga opzoek naar iets gecombineerd, losse kisten en op wielen, steekwagen o.i.d. Ik heb ook al een aantal festool systainers namelijk (domino 500, carvex, ts55).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.