Noten wandlamp

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
En weer een lamp klaar. Heb te weinig foto's van het bouwproces maar het lijkt me niet erg moeilijk om te zien hoe dit nou gemaakt is ;)
Voor nu zit er nog een ledstrip in maar dit geeft te weinig licht en zal dus een andere lichtbron moeten zoeken. Gelukkig zijn die er in vele soorten en maten.
De kap hangt met een simpele french cleat aan de muur, de maten zijn 670x150x70. (lxbxd)

P1000973.jpg
 
Laatst bewerkt:

RPosdijk

Actieve deelnemer
8 jan 2014
182
0
Mijdrecht
Dat ziet er erg gaaf uit! Ik loop ook al even met zo'n soort idee, alleen dan geen wandlamp maar een tafellamp van een oud stuk spoorbiels en epoxyhars. Ik zou toch nog wel graag een foto van de achterkant willen zien als dat kan.
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Dank jullie. Op verzoek van RPosdijk een foto van de achterkant.

P1000977.jpg

Vandaag maar eens naar het grote Zweedse warenhuis geweest en wat lampjes meegenomen. De lampjes getoond op de foto hebben een lichtopbrengst van 80 lumen, 2,3W per stuk.

P1000975.jpg

Voor een leuke sfeer geeft dit voldoende licht maar ik wilde er net wat meer uit hebben en heb deze vervangen voor een iets grotere versie. Dit is voor mij voldoende en ben tevreden ;)

WP_20140712_19_38_05_Pro.jpg

@Renault, dat was mogelijk geweest maar eigenlijk is een ledstrip niet geschikt om opgesloten te worden. De beste lichtopbrengst heb je wanneer je direct verlicht.
 

RPosdijk

Actieve deelnemer
8 jan 2014
182
0
Mijdrecht
Bedankt voor het plaatsen van de foto's! Het kan soms ook zo simpel zijn hè :)
Dat lampje zou ik zo aan mijn wand hangen, mijn complimenten!
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Mmmm....gadverdarrie....gloeiende...gloeiende....%$%$^^%...... Nu komt er weer een project bij de "ja-tof-die-wil-ik-ook-maken"lijst op......:)

Welke lampjes heb je precies gekocht ? Misschien een artikelcode oid ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.