inlegwerk

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
supper mooi en er dan 6 jaar mee bezig te zijn :eek: dan heb je ook iets unieks en mooi
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Nooit meer verhuizen! Je moet er toch niet aan denken dat een volgende bewoner het er zo weer uit sloopt.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
het idee zet me wel aan het denken. we hebben nog een aantal plekken in het huis waar een andere vloer moet komen!!???!! 6 jaar??!! mm eerst maar even met mijn vrouw overleggen.
wel een erg fantastische vloer en trap
rick
 

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
Heb je de rest van z'n werken al eens bekeken? Een draaiorgel, een houtenklok , een viool.......niet mijn stijl maar mooi gemaakt.
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Wat mooi of niet mooi is, is heel moeilijk te beoordelen. Reis je over de wereld heen en zie je wat er per land en cultuur mooi wordt gevonden dan relativeer je het begrip mooi wel. Dit werk is in ieder geval heel knap, het is knap ontworpen en gemaakt. Absoluut een werk waar de maker heel trots op mag zijn. Niet alleen het werk is bijzonder maar ook het feit dat het is uitgevoerd. Er zijn nog maar weinig mensen die zoveel op kunnen brengen voor iets waar ze in geloven. Heel erg bijzonder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.