Even voorstellen

Robert85

Nieuw lid
19 mei 2014
3
0
Na uren lang te hebben gelezen op dit forum zal ik mij even voorstellen.
Ik ben Robert en heb 12 jaar lang als timmerman gewerkt. Na een polsoperatie moest ik 'verplicht' de bouwwereld uit. Maar van hout ben ik altijd blijven houden. Na opnieuw een zondagmiddag dit forum te hebben doorgespit, mezelf gedwongen om hout te bestellen en te beginnen aan een project.
Ook al heb ik niet zoveel kennis en gereedschap als de meesten hier, het moest doorgaan. Door het lezen van dit forum kun je veel leren. Het resultaat is best aardig geworden. (vind ik zelf). Hieronder op de 1ste foto staan de staanders nog niet in de beits, op de 2 foto wel. Op de 1ste wel. De schoren liggen te drogen in de schuur. Deze zet ik vast met rvs bouten en een dopmoer erop.

Ik hoop nog veel te leren en te lezen. Ik zou graag nu een tafel willen maken van eiken met een hardstenen tegel erin. De ruimte om dit thuis te maken zal een probleem worden, dus maar weer een beroep doen op de schuur bij mijn ouders.

IMG_3035.jpg

IMG_3084.jpg
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
welkom hier, rustig aan met je pols, maar laat je vooral niet tegenhouden om mooie dingen te maken.
enne handig zo'n 'tafeltje' in je bank
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.