Katernen Blokken op Info 20 M op nieuw verschenen

crossbow1958

Actieve deelnemer
22 dec 2013
92
0
Tiel
Beste allemaal, ik heb zojuist op Info 20M gezien dat de katernen 75 en 77 geheel aan blokken gewijd zijn. Interessant leesvoer voor diegenen die in het maken, vervangen of repareren van blokken geïnteresseerd zijn. Veel plezier ervan, met vriendelijke groet, crossbow1958
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Ter aanvulling:

Info20m is een digitaal tijdschrift dat wordt Henk en Janneke Bos (Vader en dochter). Met een verleden binnen scouting en heel veel deskundigheid verzamelen zij informatie voor (plezier)vaartuigen van langer dan 20 meter.

Deze publicatie komt voort uit eerder specifiek op scouting wachtschepen gerichte informatiebladen. Al deze publicaties zijn te vinden op hun website.

Groet, Karel
 

crossbow1958

Actieve deelnemer
22 dec 2013
92
0
Tiel
Dag Karel, wij zijn het eens, maar daarom denk ik goed om te delen. Ik ben van d benadering van Henk c.a. Gecharmeerd, simpel, goed en recht toe recht aan. Je kunt er wat van leren. Voor de zelfslijpers onder ons heeft hij ook drie zeer lezenswaardige katernen uitgegeven over slijpstenen. Ook erg leerzaam. Wordt in ieder geval door mij zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Crossbow1958
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.