ook maar even voorstellen.

lbouw

Nieuw lid
17 jun 2014
3
0
Na het zoeken op internet, voor nieuwe ideeën ivm de inrichting van mijn nieuw gebouwde "man Cave" (schuur). Kwam ik telkens op deze site uit. vandaar dat ik mij ook maar gelijk heb aangemeld.
Mijn naam is Andre Langeveld en ben woonachtig in spijkenisse en ben 32 jaar jong.
ik ben opgegroeid in een gezin waar mijn vader altijd als zelfstandige in de hout handel / kozijnen en deuren heeft gezeten. vanzelfsprekend ben ik ook dit vakgebied ingerold als uiteindelijk als zzp'er. helaas heb ik na het overlijden van mijn vader en door de teruglopende economie de keuze moeten maken om weer voor een baas te gaan werken in een ander vakgebied.
Toch nu alles weer in een rustig vaarwater terecht is gekomen blijft het kriebelen om dingen te bouwen / te maken.
vandaar heb ik samen met de buurman twee schuren gebouwd van 500 x 180 cm per stuk. hierin heb ik een werkbank geplaatst en ben ik bezig al mijn gereedschap (incl. dewalt tafelzaag die ik graag in het blad laat verzinken) een plekje te geven op ruimte besparende en inventieve manier.

ik hoop dat ik mijn aandeel kan leveren om iemand anders op pad te helpen en visa versa.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum en we zien graag je bijdrage komen!


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.