owowow

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hi,

Ik heb er weer een draaibank bij gekocht.... TOPding voor schalen...
Het ding is voor het eerst in de werkplaats te zien op 5 en 6 juli. Dan doe ik mee aan een soort "opentuinendag voor semikunstenaars/hobbyisten"... iedereen welkom! Ik zal eerdaags nog wel wat meer info posten....

Iemand een idee wat ik dan gekocht heb? wat er ECHT nog miste in de werkplaats?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik zei eerst ook de vb 36 maar Ronald vertelde me dat deze eerst een uur moet warmlopen. Dus twijfel ik nu. Of is dit daderkennis.
 
Laatst bewerkt:

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
whooow mooie draaibank! hoop dat we nog veel mooie schalen mogen zien langs komen gemaakt op deze draaibank.
Misschien een rare vraag maar wat is nu het verschil of voordeel van deze draaibank ten opzichte van de oneway die jij hebt?
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Inderdaad. Ik kwam deze tegen over het maken van een houten bal. Halverwege laat hij een slimme manier zien om te controleren hoe onrond z'n bal is. Mooi machientje, gefeliciteerd Ronald!
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Misschien een rare vraag maar wat is nu het verschil of voordeel van deze draaibank ten opzichte van de oneway die jij hebt?

Geen lastige vragen stellen Marco!! :) hij is iets kleiner en blauw.

Het verschil is dat dit ook een hele fijne draaibank is :)

Overigens heb ik de uitnodiging waar ik het eerder over had hier neergezet.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.