Vrijstaand rek voor hout

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Ik zit te brainstormen over een grote reorganisatie van mijn werkplaats. Dat zou betekenen dat ik in de houten blokhut mijn houtopslag ga plaatsen. Zo'n blokhutje is natuurlijk niet overdreven sterk gebouwd, als ik dragers tegen de wand schroef en die dan vol laad met een paar kuub hout, ben ik bang dat het geheel instort. Dus ik kan beter iets vrijstaand bouwen. Eventueel met hier en daar een schroefje om het vast te zetten, maar het merendeel van het gewicht moet naar de grond gaan. Weet iemand op het wereldwijde web wat voorbeelden te vinden?
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Duh, even logisch nadenken. Als ik zoek op freestanding lumber rack, vind ik meer dan genoeg ideeen.
 

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Duh, even logisch nadenken. Als ik zoek op freestanding lumber rack, vind ik meer dan genoeg ideeen.

Ik ken een goede site hiervoor (wat blijkbaar nog niet veel mensen kennen ;)):

www.google.be

Hier kan je uw zoekwoord intypen, om het even wat, en de zoekmachine zoekt naar websites waar je zoekwoord in voorkomt, of wat er mee te maken heeft. (<< ter info)
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
;)

Probleem hier was dat ik zocht naar "hout rek" of "wood rack". Maar dan vind je alleen maar openhaard hout rekken. Het woordje "lumber" was wat ik miste. Ik weet eigenlijk niet hoe ik in het Nederlands iets dergelijks zou kunnen vinden.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Bedankt voor de link. Ik zal eens gaan zoeken in mijn stapel hout of ik wat mooie restjes hiervoor kan gebruiken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.