Eiken doosje met Padauk inleg

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Dit doosje is al enige jaren oud, en Ik heb het gehouden, eerst om te zien of het passend zou blijven en nu zullen we het maar houden, vinden het wel leuk.

Er zaten enkele gangen van houtwormen in die nog vol met frass zaten, heb die en de rest van de doos met CA behandelt, de deksel heeft een groef waar de vin die Ik aan de ring gedraaid heb in zit, de knop heeft een pin erdoor en die zit ook in het deksel vast.

Het deksel past nog precies na al de jaren, hij is ongeveer 9 cm doorsnee en 5 cm hoog

Oak box with padouk inlay.jpg Oak box plus Padouk.jpg Oak box open.jpg Oak box.jpg Oak box bottom.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Leo,
Wat weinig tijd om de forum te bekijken.
Pas vanaf eind juni is het verlof voor 2 maanden en ik zal weer tijd maken om te draaien.
Ik zie weer een mooi gedraaid werkstuk en het past zelfs nog na jaren op elkaar.
Zeker weer waardering vanuit België.
Groetjes Didier Sirjacobs.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Leo,
Wat weinig tijd om de forum te bekijken.
Pas vanaf eind juni is het verlof voor 2 maanden en ik zal weer tijd maken om te draaien.
Ik zie weer een mooi gedraaid werkstuk en het past zelfs nog na jaren op elkaar.
Zeker weer waardering vanuit België.
Groetjes Didier Sirjacobs.

Ik waardeer dat je de tijd neemt om te reageren Jacob, Thank You :D

2 maanden, but, time flies when you are having fun, it’ll be over before you know it :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.