ct 26

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Sinds kort eigenaar van een ct26
vandaag eindelijk wat tijd om te zagen opzich ging dit perfect ct26 doet wat hij moet doen.
echter wat irritant is dat de slang blijft hangen op de liniaal
al gekeken op de site van Festool kon zo niets vinden.
hebben jullie een oplossing ?

Menno
 

WR1944

Oud hout
Dan heb je toch met je neus gekeken. ;)

https://www.festool.nl/Products/Acc...22&name=Accessoires-voor-de-geleiderail-FS-AW

Ik heb dit apparaat maar ik ben er maar beperkt tevreden mee. Een betere oplossing is om iets te maken waarbij de slang en het snoer in de lucht hangen en daardoor niet meer achter de lineaal kunnen haken. Je kan dan denken aan een afzuigarm.

https://www.festool.nl/Products/Acc...d=496372&name=CT-afzuigarm-CT-ASA-CT-26-36-SB

Maar een beetje knutselaar maakt dit zelf en dan een stuk goedkoper. Op dit forum kan je zoeken naar wat anderen al gepresteerd hebben op dit gebied.
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Wr1944
ja daar lijkt het wel op , gezien het formaat had ik eigenlijk niet mogen missen:cool:
echter bij de accessoires op de site bij de ct popt hij niet op
zo'n arm is iets te gortig...
zat meer te denken aan een beugel waarin de slang hangt

Menno
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Die zijn er ook en heten SH-CT (452998) à €32 of SHR-CT/SR (487082) à €40 en kunnen linksvoor naast de systainer klem in het gat van de stofzuiger worden gemonteerd.
show_picture.asp
487072.jpg
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Neel
ik heb beide in het zoekveld van festool ingevoerd echter wordt niet herkend
ook bij de accessoires staan beide niet
de linker afbeelding is iets wat ik zoek

Menno
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Dat klopt de Festool website blinkt niet uit in compleetheid. Maar beide zijn nog gewoon te koop bij diverse shops. Gewoon met de nummers naar jouw Festool dealer of via een webshop bestellen. Beide modellen komen eigenlijk uit de vorige CT versie stofzuigers (22-33-44).
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Drie leveranciers geprobeerd die zowel vanaf de balie verkopen en een webshop hebben. Nummers geven geen resultaat.

Heb je een linkje waar de deze zacht geprijsde oplossingen te koop zijn?
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Drie leveranciers geprobeerd die zowel vanaf de balie verkopen en een webshop hebben. Nummers geven geen resultaat.

Heb je een linkje waar de deze zacht geprijsde oplossingen te koop zijn?

Ik heb een tijd geleden bij Gerritse een aantal verbruiksmaterialen besteld van Festo/Festool op nummer. Zij konden die allen leveren, wellicht kunnen ze deze ook leveren.

Ik heb me toen op de website geregistreerd en vervolgens contact gelegd via mail. Je zou dat nog eens kunnen proberen. :)
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Laat dat nu net mijn leverancier zijn
Morgen even langs
Bedankt !
 

Frank-Jan

Actieve deelnemer
12 sep 2008
208
12
Belgisch Limburg
Ik heb vier jaar geleden zo'n ding gekocht toen ik wat accesoires bij m'n ctl26 bestelde. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar vond het erg onpraktisch.
Nu zie ik op die foto een extra onderdeel erbij staan, wat er toen nog niet bijzat.
487072.jpg

Het lijkt op een veer, zodat die haak werkt zoals zo'n staaf die op sommige strijkplanken zit om de kabel omhoog te houden. Jammer dat dat hele ding niet meer op de festool site staat, en ook niet in ekat om dat stuk pin met die veer los te kunnen bestellen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.