box clamp woodpeckers

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Voor mij is de kogel door de kerk , ben door de knieen gegaan voor deze klemmetjes zijn ze nodig eeuuh nee wil ik ze hebben YES !!!!

Als ik ergens van op tt- t - t- tilt sla is het wel lijmen daar gaat het bij mij altijd mis ook met het kissie II project , als dit de lijm stress kan minderen ben ik de gelukkigste chaotische neurotische zenuwachtiste hout frobelaar ter wereld !!! EUREKA !!! :p


Zie het weer helemaal zitten !!!
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.322
191
Gem. Winsum (Groningen)
Ziet er mooi uit. Waar heb je ze gekocht?

mvg
klaas0639

ps: wat stress en lijmen betreft: je bent niet de enige die van lijmen overstressed raakt. Ik zit op een meubelmakerscursus (nog steeds) Als een cursist zijn " werkje" gaat lijmen, moet je zelfs de - anders altijd laconiek - docent niet voor de voeten lopen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.559
Gaanderen
Ben toch wel een beetje jaloers. Heb er ook wel eens naar lopen kijken maar de prijs en de ruimte om ze op te bergen houden me nog (even) tegen.
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Klemmen deze makkelijker of beter, of zijn ze breder inzetbaar dan deze types?
Want qua prijs verschillen ze behoorlijk, 44,- tegen 16,-

BAILEY® HOEKKLEM.jpg
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
per 2 of per suk ?

Die woodpeckers gaan per 2 en dat is 44 eurries

En riood is veeeeeel toffer !!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Nee prijs per stuk, twee stuks dus 32,- euro.
Maar as je rood mooier vind, Bessey heeft ze ook, maar dan voor 32,- per stuk :p

Als ik goed begrijp moet je dus twee inbussen vastdraaien?
Dan lijkt met de Stanley of de Bessey's sneller werken, zeker als je lijm stress hebt :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@wimkluck : Ik heb de oplossing voor je dilemma. Mijn werkplaatsje hier op zolder kan makkelijk fungeren als tijdelijk opslag voor deze toffe klemmetjes !:D
 

avos

Post veel
10 nov 2008
776
117
omg Haarlem
Ik ben benieuwd hoe ze gaan bevallen. Ik heb er ook al even naar gekeken, voordeel tov de getoonde stanley klemmen is volgens mij toch wel dat je ze ook als " onderzetter" kunt gebruiken. Ze zitten daarmee minder in de weg bij verbindingen lijmen of fixeren.

Vind sowieso dat woodpecker erg leuke spulletjes maakt....
 
Laatst bewerkt:

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.245
292
Heelsum
Leuke dingen inderdaad, ik denk dat ik er ook maar eens 4 ga bestellen, voordeel van deze boven de Stanley klemmen is natuurlijk ook dat deze in kleinere hoekjes kunnen en makkelijk in je systainer passen om ze niet kwijt te raken. Die Stanleys zijn wel een beetje lomp voor kleine hoekverbindingen. Mooi spul Woodpeckers inderdaad.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.