ahola

freesoul

Actieve deelnemer
14 mrt 2010
39
0
hallo

ik ben hier al een tijdje geregistreerd maar ik weet niet zeker of ik mezelf al eens heb voorgesteld

en mens vraag zich waarschijnlijk af wat doet die pipo hier, awel ik zal een lang verhaal zo kort mogelijk maken.
enkele jaren geleden ben ik wegens de crisis zonder werk gevallen en ik dacht ik ga aan de VDAB een opleiding volgen om mezelf weer in de maatschappij te werken.
mijn droom was altijd om ergens in de houtbewerking te geraken dus zag ik mijn kans mooi.
na de opleiding volgde een stage periode maar na enkele dagen liep het grondig mis door het ontbrekende veiligheid op de paneelzaag heb ik een ferm ongeval tegen gekomen.

dus nu enkele jaren later is mijn droom wat ontnomen door dat ik maar met 8 normale en een scheve vinger wil geen een werkgever me nog aanwerven dus geef ik niet op en werk wat zelf in mijn tuinhuisje op mijn rustig tempo uiterst voorzichtig aan kleine dingen

daarom zal ik nooit het duurste gereedschap kopen ik ben geen prof. maar een simpele amateur prutser die gewoon tot rust komt en zich amuseert met op zijn gemakje het en en ander fabriceert.

ik hoop veel te leren van dit forum er staan alvast een pak interessante berichten op
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Ja een zaag kan gevaarlijk zijn weet ik uit eigen ervaring. Het is erg naar als delen mist. Wat betreft het niet aannemen denk ik dat er veel meubelmakers zijn die wat missen. Je kan zeggen dat veiligheid hoog in je vaandel staat. Zo kan je een nadeel in een pluspunt ombuigen. Nu een nieuwe vaste baan krijgen is na een bepaalde leeftijd heel moeilijk. Succes.
 

freesoul

Actieve deelnemer
14 mrt 2010
39
0
wel denk ik dat er mensen zjin die er slechter voor staan ik mis enkel maar een pink geen hand arm of been, sommige in die oorlogslanden zijn waarschijnlijk verminkt of zwaar verminkt dan moet ik hier nu ook niet zeiken over het feit dat ik maar een vinger mis.

ik blijf wat er ook gebeurd positief ik maak er zelf grapjes over.

momenteel werk ik in de metaalsector in een fabriek waar ze machines maken.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum! Zo te lezen ben je al veelzijdig aan het worden, zowel met hout als met metaal aan het werk;)

In de metaal doen ze blijkbaar niet moeilijk over het missen van een pink... Niettemin ook daar uitkijken hoor!

Fons
 

freesoul

Actieve deelnemer
14 mrt 2010
39
0
hahaha
eigenlijk is metaalarbeider niet het juiste woord
gewoon altijd de zelfde bouten en moeren aanspannen meer is het niet en ik heb zowat me kunnen aanpassen aan mijn werk en het werk ook een beetje naar mijn situatie.
het is natuurlijk in een fabriek waar er geproduceerd moet worden vandaag ik ze duidelijk bij zeg als ik in mijn tuinhuisje wat knutsel dat ik dat op mijn gemak doe ik werk traag omdat ik er mijn plezier in wil hebben

ik ben vandaag begonnen aan het maken van een tuinbankje die zal ergens in de loop van dit jaar klaar zijn denk ik anders wordt het volgend jaar :) :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.