baby box

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Wat de wettelijke maten zijn weet ik niet, maar ik kan je wel vertellen wat de maten zijn van onze box. Ik heb een dochter van 4 maanden.

Binnenmaat (lxb): 91x69 cm
Hoogte vanaf de bodemplaat: 65 cm

Dan hebben we er nog een lade onder van 11 cm

De totale hoogte is: 85 cm

Er zit ook nog een in hoogte verstelbare plaat in, zodat als ze ouder is je haar wat kan laten zakken.
De hoogste stand is: 35 cm (gemeten vanaf de bovenkant

Hopelijk kun je hier iets mee.

Edit:
de ruimte tussen de spijlen is 55 mm
de spijlen zijn rechthoekig en meten 40 mm
Ik begrijp dat de ruimte tussen de spijlen belangrijk is, zodat ze niet kan ontsnappen :)
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
De ruimte tussen de spijlen zijn idd het meest belangrijk. Het is ook vervelend als ze klem komen te zitten....

Ik heb zelf eens een ledikantje gemaakt en daar heb ik mij voor de maten o.a. gebaseerd op een matrasmaat. Nu heb je in een box meestal geen matras, maar wel een boxkleed. Handig om ook die maat even te checken.. (tenzij je die ook zelf maakt... )

gr Arnout
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Ik ben ook bezig met een ledikantje weet jij de ruimte tussen de spijltjes nog Arnout? Ik zit ook niet zo te wachten op klem zittende kindertjes.

Groeten

Jan
 

meubelmaker29

Actieve deelnemer
1 jan 2010
167
0
Nyatoh kun je ook bij de bouwmarkten krijgen alleen dat is gevingerlast, is het van de houthandel ook gevingerlast?
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
meubelmaker29 zei:
Nyatoh kun je ook bij de bouwmarkten krijgen alleen dat is gevingerlast, is het van de houthandel ook gevingerlast?


Geen idee, ik had het dus indertijd bij de bouwmarkt vandaan en dat is gevingerlast. Ik heb het bij de houthandel nog nooit gezien, maar heb er ook nog nooit naar gezocht/gevraagd.
Volgens mij wordt het ook wel als een alternatief voor teak gezien, maar of het ook net zo duurzaam is?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.