nieuwe site

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
hallo allen,

Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe site online staan. Neem eens een kijkje en laat me weten wat je er van vindt.

www.dehoutdraaierij.nl

De komende weken zal er o.a. nog een 3 talen plugin bijkomen.

@Rick: kan je vast je open dag "liken" :)
 
Laatst bewerkt:

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Yes....me like !!!

Mocht ik iets aanpassen : Wanneer je door de menu's bladerd dan krijg je wel een erg duidelijk donker gekleurd blok op je "pijltje"....dit mag wat mij betreft iets subtieler.....
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Goeie site Ronald! Prettig leesbare, beknopte informatie, rustige opmaak, overzichtelijk. Het donkere vlakje waar de "houtfreak :D" hierboven het over heeft zou inderdaad wat minder donker mogen, maar voor de rest: niks meer aan doen.

Zelf gedaan? Ik zie nergens een verwijzing naar de bouwer? Ook geen copyright trouwens.

Groet, Rob.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Ronald op mijn mobiel ziet het er goed uit. Je hebt gekozen om onder de knop menu je winkel ed te plaatsen. Ik zou dit doen naast menu. Ook zou ik bij de schalen minimaal de diameter en hoogte vermelden.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
- Ja op mobiel is alles anders Wim! maar op tablet en PC zit het naast elkaar... kan ik volgens mij niet veranderen helaas...
onder het tabblad maten staan de maten. :)
- De vierkante zwarte blokken onder de cursor zal ik nog eens naar kijken...
- Ik heb hulp gehad bij het bouwen hoor! veeeeel hulp...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.