RVS voeten voor onder kast

newbe

Nieuw lid
18 apr 2013
5
0
Hallo,

Ik ben opzoek naar betaalbare RVS voeten voor onder een kast. Ik ben bezig een dressoir voor in de woonkamer te maken en wil deze op RVS voeten hebben staan die helemaal doorlopen. Om jullie een idee te geven hier staat op de 5e foto een kast met de voeten zoals ik ze wens: http://www.jouwmaatkast.nl/amsterdam/maatkast.php Nu ben ik al bij 3 ijzerhandelaren geweest en die geven aan dat het mogelijk is maar dan kost het per voet al snel €130. Dit staat voor mij niet relatie tot de gehele kast bovendien kon maar 1 van de 2 handelaren beloven da alles glad gepolijst is. De andere geven aan dat je zult zien waar de "verbinding" loopt. Dit is voor mij geen optie. Dus de vraag is of iemand ervaring heeft met deze soort poten en weet waar je ze voor een mooie prijs kunt bestellen?
 
A

Athanor

Guest
Die € 130,-- klinkt mij niet eens zo gek in de oren.... Voor design ben je al gauw een paar centen kwijt.

Fons
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.840
895
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
In het licht van mijn ervaringen bij het zoeken naar staalplaat voor het bakken van pizza in een huistuinenkeukenoven (minimaal 30x30cm oppervlak, 10 mm dik, handelsprijs voor onbehandeld niet gepolijst mild staal al gauw 80 euro) denk ik dat de genoemde prijzen voor maatwerk in fatsoenlijk RVS behoorlijk marktconform zijn.

FWIW: ik vond uiteindelijk een staalboer die bereid was om off-the-record een stukje scrap-staal te snijden voor een buitendeboeken vriendenprijsje... Kan het iedere pizza-liefhebber aanraden. Tenzij je het doorzettingsvermogen hebt om een houtgestookte steenoven te bouwen (of installeren) EN gebruiken. Voor een enkele pizza per keer....
 

newbe

Nieuw lid
18 apr 2013
5
0
Ok ik begrijp dat het dus geen extreme prijzen zijn.. toch jammer ik dacht aan een eurotje of 80. wat betreft de link van dulcinea heel erg bedankt maar dat is niet echt wat ik zoek. Ik wil het hoekig hebben en wat dikker. Maar toch bedankt! Ik denk dat ik nog maar bij een ijzerhandelaar voorbij ga en ook een informeer wat er mogelijk is als we het buiten de boeken weten te houden :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.