Amerikaanse Beuk vaasje dun gedraaid.

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Mijn oudste broer woont ook hier in Canada, in London, en een paar jaar geleden kwam hij bij mij aan met de vraag of Ik misschien wat Beuk wou hebben, hij had namelijk een beuk die dicht langs zijn huis stond omgezaagd, dat was rond nieuwjaar en de beste tijd om hout te zagen dat veel trekt, en Beuk staat daar bekent voor, Ik had er niet veel trek in, maar hij wouw er vanaf, en hij was toen al ongeveer 80 jaar oud, zo Ik heb de beuk in stukken gezaagd en mee naar mijn plaats genomen, heb verschillende keren op spijkers gezeten die zijn jongens er in geslagen hadden voor hun Treehouse :rolleyes:.

Ik heb er verschillende dingen van gedraaid maar heb er nog steeds stukken van over, Ik vind Beuk niet erg interessant, plus het splijt makkelijk end twist/verdraaid ook veel, dun gedraaid valt dit mee maar dan wil het nog splijten:(

Beechwood vase.jpg Thinwall beech vase.jpg Beech vase.jpg Beechwood vase light.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.