Taxus vaas

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooie vaas Nico en voornamelijk die vlamtekening die aanwezig is de kers op de taart.
Het spreek me zeker aan.
Proficiat.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Prachtige Hollow Form, of vaas, Nico, bijna 10 inches is niet zo’n kleintje ook, Ik wouw dat Taxus hier ook zo groot groeide, het grootste dat Ik heb gezien of gebruikt is misschien 10 cm doorsnee bij de wortelstronk.

Taxus is mooi nieuw en oud, Ik vind dat waneer het donker is verkleurd ook heel mooi hout, Ik heb er een paar kleine dingen van gedraaid, toevallig vandaag een stokje voor een vogelhuisje niet precies een grote mooie vaas :rolleyes:.

Heb je er helemaal geen scheurtjes in gekregen ??, Ik zie er geen aan deze zijde :cool:
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Mooi vaas en juiste verhoudingen Nico. Mooie balans tussen opening, grootste breedte en voet. Ook de verhouding in hoogte is harmonisch. In de lijn naar onder zet de kromming zich regelmatig voort. Een voorbeeld van vormverhoudingen.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

Martin van der Wilt

Actieve deelnemer
6 mei 2013
185
29
Nijkerk
www.etsy.com
Mooi Nico, zie ik het goed en heb je de kern van de taxus in het hart van de vaas gelaten? Geen last van scheuren?
Ik doe dat zelf ook wel eens (stiekem) zodat je het mooie spint nog rondom kan zien.

vr.gr. Martin
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.