Even voorstellen.

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Ik realiseer me net dat ik me helemaal nog niet heb voorgesteld!

Wel zo netjes om het toch even te doen, dus hierbij.

Ik ben Klaas Pieter, 35 jaar en getrouwd. Ik ben van jongs af aan al aardig goed met m'n handen, op meerdere vlakken. Technisch kom ik aardig weg maar ook met een toetsenbord kan ik aardig uit de voeten. En omdat daar eenvoudiger geld in is te verdienen heb ik daar m'n werk maar van gemaakt.

Alleen ben ik door mijn vader, van huis uit timmerman/meubelmaker, besmet met het hout en klusvirus. Ik ben voornamelijk van het klussen en herstellen, nog niet zo van het meubelmaken. Het jeukt wel, maar het ontbreekt een beetje aan tijd. Het zal er ongetwijfeld van gaan komen!

Verder heb ik al een aardige verzameling groen/grijs bij elkaar en ook wat van het betere handgereedschap in de vorm van beitels en schaven. En dan nog de rest. :) We zijn recentelijk verhuist en ik moet het tijdelijk doen met een schuur van 2 bij 3, wat niet echt werkt. Deze zomer komt er naast het huis een wat ruimere van 3 bij 4 waar ik beter uit de voeten moet kunnen.

Dus, dat ben ik in een notendop. :)
 

WR1944

Oud hout
Welkom op dit forum van houtfanaten. 2 x 3 m is inderdaad behelpen, ik heb het een paar jaar met 2 x 5 m moeten doen en dat vond ik ook al behelpen.
In welke hoek van Nieuwegein woon je? Ik heb bijna 15 jaar in Zuilenstein, aan de Carillonlaan gewoond en daar moest ik het doen met de helft van de overloop op zolder en de tuin.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom op dit forum van houtfanaten. 2 x 3 m is inderdaad behelpen, ik heb het een paar jaar met 2 x 5 m moeten doen en dat vond ik ook al behelpen.
In welke hoek van Nieuwegein woon je? Ik heb bijna 15 jaar in Zuilenstein, aan de Carillonlaan gewoond en daar moest ik het doen met de helft van de overloop op zolder en de tuin.

Hè wat leuk,een oud stadsgenoot! Wij wonen aan de andere kant van Nieuwegein, in Hoog Zandveld vlak bij park Oude Gein en bij de Rietput (als je dat wat zegt ;) ). Jij bent wel een eindje uit de richting gaan wonen zeg! :)

Met die 2x5 die je had zou ik nu best blij zijn als ik eerlijk ben. Waar ik hiervoor werkte had ik een werkplaats van 13x10, maar dat was naast mijn schoonouders. Helaas vond mijn lieftallige wederhelft dat niet zo'n succes en voordat het de spuigaten uit ging lopen zijn we verhuist. De werkplaats kon helaas niet mee... :(
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.