PDA

Bekijk Volledige Versie : expositie op Ameland

jan pranger
02-05-14, 11:52
Wie de komende weken toch op Ameland komt; van 5 mei tot 28 juni exposeren ongeveer 15 leden van FRIA bij Galerie November (vanaf de boot bij de VVV in Nes) en in Ballum bij galerie "BoLumen", hotel Nobel en het gemeentehuis.
Bij galerie November is een overzichtstentoonstelling van alle deelnemers met verwijzing waar hun werk in Ballum te vinden is.
FRIA is de Friese Vereniging van beroepskunstenaars - waar ik lid van ben (vandaar).
Zal er morgen even een foto bij plaatsen.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl

jan pranger
04-05-14, 11:10
Zo de expositie is ingericht.
Even wat foto's van houtdraaiwerk tussen andere exposanten: galerie November(Nes), galerie BoLumen(Ballum), hotel Nobel(Ballum) en het gemeentehuis te Ballum. Openingstijden: zeg maar kantooruren.
Gauw even wat overzichtfoto's geschoten:
vr.gr. Jan Pranger.

16321

16322

16323

16324

16325

Nico Oosthoek
04-05-14, 12:25
Jan ik wens je veel succes met je expositie.

jan pranger
04-05-14, 20:18
Nico bedankt.
Het is een zeer uitgebreide expositie met tal van technieken, zoals die in de kunst worden gebruikt: diverse schildersstijlen, etsen, composities, fotografie en als enige hout als ruimtelijk (driedimensionaal) werk.
In totaal ongeveer 90 werken.
Dit is een vaste expositie die we elk jaar als FRIAleden organiseren in mei/juni.
In november is er de jaarlijkse mega expositie op diverse locaties overal op Ameland, waar uit binnen- en buitenland bezoekers toestromen.
vr.gr. Jan Pranger.

Athanor
04-05-14, 20:24
Ik vind dat je werk heel mooi geŽxposeerd is Jan!

Veel succes!

Fons

MasaveHout
05-05-14, 06:43
Veel succes Jan !!