Kaas en crackers platter

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Mijn zoon is/heeft een nieuw huis gebouwd here juist buiten het dorp, hij heeft een stuk grond gekocht een paar jaar geleden van 800 X 800 meter, al wildernis, het heeft een tijd geduurd voordat ze er in konden, nog niet totaal afgewerkt, trim (plinten en binnen deuren moeten nog geïnstalleerd worden), toen de tegel zetters enkele cirkels uit de tegels hadden geslepen, zag ik er wel een iets in om dat te gebruiken in een platter.

Zo uit mijn voorraad een voor gedraaide platter gezocht en die opnieuw vlak gedraaid, en een reces ??, er in gedraaid waar die tegel cirkel in paste, die er in gelijmd en als een gift gegeven toen ze in het huis trokken.

Hij is 46 cm doorsnee.
Cheese & cracker platter.jpg Platter with tile.jpg Platter bottom.jpg

Twee foto’s die ik gemaakt heb als herinnering, het is een pracht plaats om te leven, met veel wild, herten wolven beren bevers coyotes grouse spechten en ander gevogelte.
Gisteren moest ik stoppen voor een hert die op de rijweg liep, en paar weken gelede liep een lynxs langs het huis op zoek naar snowshoe hare (hazen)
Digging start.jpg great room.jpg
 
Laatst bewerkt:

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Mooi werk? het is om jaloers te worden als de bossen te zien zijn bij u Leo.

Thanks Jacob :D, Yes forest/bossen is ongeveer alles what je hier vind en meeren/ meertjes in overvloed, ik heb wel buren maar kan hun oprij amper zien als ik naar de weg loop, en rondom ons huis is alles bos.

Bijna alles is naaldhout hier met Berk en Aspen, en een enkele Esdoorn meestal dun en kort, foto’s Oost, West. Zuid rond ons huis en West en Oost gezicht op HiWay 11 vanaf onze oprit :D
East.jpg West.jpg South.jpg my neighbors west.jpg my neighbors east.jpg
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Wat een heerlijke ruimte als tussen al die bebouwing hier.... zucht

Ja maar je can niet gauw even naar de winkel, minstens 15KM als ze het hebben, anders wort het bestellen of 200 km rijden :)

Fantastische plek!

Het is ons hier best naar onze zin, lekker rustig en zuivere lucht en natuur.

Prachtig werkstuk. Leuk om in dit geval de achtergrond ervan ook te horen.

Thanks, ja er is altijd wel een verhaal aan verbonden, soms meer dan anders.

Hè, Leo, waar is de sneeuw gebleven?

Oh Nico ouwe foto’s, we hebben nog genoeg sneew, maar er zijn al veel open plekken, ons gras veld, (no gras) is half zonder sneeuw nu :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.