ZZP meubelmakers

dekker

Nieuw lid
30 jan 2012
8
0
heren,

Ik heb regelmatig extra handig nodig in mijn werkplaats in Harderwijk, en ben daarvoor op zoek naar handige zzp-ers. Ze laten zich echter niet makkelijk vinden. Hebben jullie misschien tips? Ik dacht ik gooi het hier eens in de groep..

groeten,
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Hey Dekker,

ik kan je zelf niet helpen maar kun je misschien iets specifieker zijn naar waar je op zoek bent?

Moeten er steigerhouten meubelen in elkaar geprutst worden, zit je in de chaletbouw of in de highend landelijke eiken keukens/meubels.
 

dekker

Nieuw lid
30 jan 2012
8
0
hi,

Het zou gaan om het maken van keukens, inbouwkasten, boekenkasten, tafels en veel ander maatwerk. Veelal in het hogere segment.
Eenvoudiger werk zoals bv steigerhout meubels komt ook voor maar niet zo vaak.
Daarnaast moet e.e.a. natuurlijk ook geplaatst/gemonteerd worden.

nauwkeurig kunnen werken, oog voor detail en oplossingsgericht denken zijn belangrijk.
En ervaring ook.
 

hobby-ist

Actieve deelnemer
20 mei 2011
50
0
He Dekker

je kunt met Onderstaand website even contact maken, dit is een oud collega van me en hij maakt mooie en goede kwaliteit voor zover dat ik weet en gezien heb.

http://www.jl-meubelmaatwerk.nl/landelijke-meubelen

Hij zit in eerbeek dus de afstand is te overzien.
Meld wel even dat je zijn adres hebt van Gerry van de Pregis
Dan weet hij het wel.

groetjes van gerry
 

Frankzomerdjk

Actieve deelnemer
9 okt 2012
111
0
Dekker,
ik ben meubelmaker /scheepstimmerman inbezit van eigen werkplaats in den oever. We zouden samen kunnen werken op project basis. Mocht je interesse hebben dan verneem ik dat graag.

vr gr Frank Zomerdijk
timmerbedrijf zomerdijk

timmerbedrijfzomerdijk.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.