foto's werkplaats

gandel69

Actieve deelnemer
6 apr 2008
402
10
Diepenveen
www.kekkek.nl
Ik heb net de werkplaats opgeruimd en ik dacht dat het misschien wel aardig is om een paar foto's van mijn domein te plaatsen. Ik vind het namelijk zelf altijd wel leuk om een kijkje te nemen in andere werkplaatsen en ideeen op te doen.
Mijn werkplaats is 3x8 meter en de hoogte is ook 3 meter.
Waarschijnlijk gaat binnenkort de indeling op de schop omdat er een redelijk forse aanhangwagen in moet, die niet op zijn kant kan. Ik ben er nog niet uit hoe de indeling moet worden.

Attached files
 
A

Athanor

Guest
Nou, Gandel, dat ziet er nog aardig opgeruimd uit! Dat was, en is bij mij nog steeds een andere kwestie: ik heb een flinke voorraad hout en plaatmateriaal te bergen, naast de andere spullen die ik heb, vanwege mijn nogal "bewaarderige aard" ;)

Fons
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Mooie plek Gandel. Alle machines zijn aanwezig zo te zien. Aan het gereedschap en de plek kan het dus niet liggen. Jammer van die aanhanger. Kan je daar niet een dubbele functie aan geven. Misschien kan je de aanhanger combineren als werkbank of kan je iets met je machines op de aanhanger. waarom zet je die aanhanger niet gewoon buiten. Toch zonde van de ruimte.

Trouwens mijn werkplaats gaat continu op de schop. Zo houdt de hobby zichzelf in stand. :D
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
wow wat een werkplaats. dit lijkt me helemaal fantastisch. is de werkplaats wel een beetje warm te houden? ik zou zeggen : zet de aanhanger maar in de voortuin hahaha!!

rick
 

gandel69

Actieve deelnemer
6 apr 2008
402
10
Diepenveen
www.kekkek.nl
een aanhanger in de tuin is niet zo'n fraai gezicht, dat krijg ik niet door de commissie + het feit dat in de tuin de roest er binnen no time op zit :( nee...dat zal niet lukken.
Ik zit erover te denken om een carport te maken, maar dat is meer een actie voor de zomer.

Overigens kan ik iedereen een gevelkachel aanraden. Ik krijg de werkplaats best snel aangenaam warm, ondanks het feit dat de capaciteit van de kachel voor de ruimte eigenlijk onvoldoende is.
De werkplaats is goed geisoleerd en met de huidige buitentemperaturen van -8 krijg ik het zo'n 18 graden binnen.
gandel
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
hallo,

Als op lossing voor je probleem met de aanhanger, waarom pas je hem gedeeltelijk niet aan??

we hebben zelf ook een forse aanhanger die we thuis zo als hij was niet kwijt konden, nu hebben we hem zo aan gepast dat de as en boom demontabel zijn en hij opzijn zij door de deur de bijschuur in kan

Dit zou je evt een stapje verder kunnen nemen door de zij-kanten ook inklapbaar al dan niet demontabel te maken, hier door hou je een vrij makkelijk langs de kant opslag bare aanhanger over. Het enige nadeel hier aan is dat mocht je hem willen gebruiken het enige tijd kost voor hij zo ver is dat hij achter de auto kan

ik hoop dat je er wat aan hebt

Groetjes, Gert-Jan - Woody
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.