Holle Appel entting burl met messing draad.

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Een vriend van mij had een stuk Appelboom van zijn buurman die een oude boom had gerooid, het was van waar het was ge-ent, komt bij mij end vraagt of ik het wilde hebben, ja natuurlijk wouw ik dat, maar hy had het niet meegebracht :rolleyes:, hij zou het mee brengen volgende keer, vergat hij natuurlijk, eindelijk bracht hij het met nog enkele ander stukken, dankjewel natuurlijk, maar in de tussentijd was dat stuk toch wel goed gaan scheuren :(

In ieder geval ik wilde dat toch wel draaien en zo dit is de uitkomst, ik moest een slang klem gebruiken om de nek bij elkaar te houden terwijl ik het draaide en uitholde. later heb ik de messing draad eromheen getrokken.

LOML (Love Of MY Life) Anny vond het mooi, zo het werd in beslag genomen :D

Apple HF.jpg Apple hollow form.jpg Apple Hollow form & weeds.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Leo,
Mooi resultaat, al is het gebarsten, het heeft iets.
Zo'n stukken mogen er ook zijn.
Het uithollen lijkt me niet gemakkelijk geweest te zijn.
Groetjes Sirjacobs Didier
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Woeste vaas. Met enige aanpassing ook te gebruiken met haloween. Deze stukken vragen iets meer aandacht ( lastig) en creativiteit. Maar de voldoening is er dan ook naar.
 

Martin van der Wilt

Actieve deelnemer
6 mei 2013
185
29
Nijkerk
www.etsy.com
Fantastisch opgelost met dat messingdraad en een prachtige vorm. Ik had hetzelfde probleem met een peren entstuk opgelost met een essen ring, zie mijn post van een tijdje terug. De moeilijkste stukken hout blijven toch het mooist.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.