Steigerhout vergrijsd

ik ben op zoek naar vergrijsde steigerhouten planken van 2 en 2,5 meter lang
ik heb een aantal maanden geleden hier in de buurt een partij gehaald wat volgens de verkoper droog zou zijn maar dit bleek vers hout te zijn....

weet iemand daarom een ander adres in of rond maastricht(mag wel een stukje rijden zijn) waar dit hout te verkrijgen is?
uiteraard gedroogd dan wel he ;)
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Ik heb zelf goede ervaringen met tenco steigerhout beits. Als je hier van de Grey wash gebruikt en dit dan licht opschuurt krijg je een mooie vergrijsde look. Als het er echt gebruikt uit moet zien moet je dit niet gebruiken. Maar voor een grijze waas is het wel mooi.
 
maar ik zoek net het hout...
dat kun je namelijk al kopen met de grey wash erop

ik weet echter niet of dit ergens te verkrijgen is waar het hout droog genoeg is en of ik dus niet beter voor droge blanke planken kan gaan en dan zelf de afwerking erop smeer
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Meestal als ik meubels maak van steigerhout doe ik de afwerking er zelf op. Dus planken die afgewerkt zijn weet ik niet te waar je die kan kopen.
 

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
@Renee, het 'vergrijsspul' (krijtverf)is te koop in Maastricht:
Mon Reve, glacisweg 28c.
Ze hebben ook een mooie vernis om er overheen te zetten (voor buiten) die echt onzichtbaar is.
Je krijgt er goede voorlichting.
Neen, ik heb geen aandelen!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.