Interieurbouw Hout en Kunststof vakbeurs in Hardenberg

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.057
1.689
Terkaple
www.woodworking.nl
Deze, altijd wel gezellige, beurs opende gisteren en is vandaag en morgen de deuren ook nog open. Wij waren er pas om 6 uur en hebben niet alles kunnen bekijken. Dat is niet omdat de beurs zo groot is, het is de kleinste ooit geloof ik, maar ik trof zo veel bekenden dat er te weinig tijd overbleef.....
Op de foto's de nieuwe accu invalzaag van Festool en de kantlijmer gedemonstreerd door Frans van Dijk. De grote vlakvandiktebank van Felder met een enorme spiraalas met verwisselbare snijplaatjes. Zo'n ding is verrassend stil, Jan van Rhee gaf een kleide demo met een stuk meranti, de afzuigen maakte aanmerkelijk meer herrie dan het schaven. Op de resterende foto's prachtig hout van de Drentse Fijnhouthandel.

jaap

IMG_9083.jpg

IMG_9084.jpg

IMG_9087.jpg

IMG_9088.jpg

IMG_9089.jpg

IMG_9090.jpg

IMG_9092.jpg

IMG_9094.jpg
 
A

Athanor

Guest
Mooi om nog even een indruk te krijgen van de beurs! Lukt me helaas niet om zelf te gaan.

Fons
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Ja, eens met Jaap, beurs was niet al te groot maar de sfeer was wel heel goed. Jammer dat ik nog niet lang genoeg meedraai op dit forum om daarvan bekenden tegen te komen. Wel ook even leuk met Jan van Rhee bijgepraat; binnenkort (10-12 april) hebben zij hun eigen voorjaarsbeurs dus voor diegenen die niet naar Hardenberg kunnen...
Verder weer een hoop informatie kunnen verzamelen; omdat de beurs niet zo heel erg druk bezocht is, hadden ze bij de meeste stands genoeg tijd om je te woord te staan; ook wel eens lekker want sommige van dit soort beurzen worden zo druk bezocht dat je nauwelijks tijd krijgt om met de standhouders te praten.
Zeker even de moeite waard !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.