beitel stanley schaaf no.10

timmerik

Nieuw lid
26 mrt 2014
5
0
www.heereshuys.nl
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is erik heere ik ben meubelmaker en creatief timmerman ik heb in 2006 het hmc college kader 4 in amsterdam afgerond en sindsdien bezig als zelfstandig meubelmaker(www.heereshuys.nl)

Ik heb een prachtige oude schaaf van stanley een no 10 gemaakt in usa een oudje. Helaas is mijn beitel zo goed als op weet iemand waar je nog van dit soort beitels kan kopen?

Vr. grt. erik heere
 

timmerik

Nieuw lid
26 mrt 2014
5
0
www.heereshuys.nl
Hoi Jaap,

Om een goed overzicht te krijgen kun je het beste even op www.heereshuys.nl of www.facebook.com/heereshuys kijken.
Maar hieronder dan toch even wat plaatjes waar ik op het moment mee bezig ben. Drie vitrine kastjes van inlands europees noten en eiken met veel zwaluwstaart verbindingen, 72 stuks:( het was al weer een paar jaar geleden dat ik me daar aan waagde, dus weer even inkomen maar ik moet zeggen dat het prima ging.
DSCF2772.jpg DSCF2774.jpg Leuk dat ik dit forum ontdekt heb, ik zal er vast en zeker vaker op te vinden zijn.

grt. erik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.