En ook maar even voorstellen

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Okay, om met de deur in huis te vallen, ik heb een hekel aan voorstelrondjes!
Aan de andere kant, ben ik te gast op dit forum en moet me gedragen.

Forumnaam Lemen, dat is noors voor lemmingen. 2 jaar geleden barstte het hier van die beesten vandaar dat ik het een leuke inlognaam vond. En je moet toch wat bedenken?
Soms wil ik wat weten over hout of een oplossing en dan ga je googlen. Al regelmatig op dit forum beland, soms gevonden wat ik weten wilde, en soms sloeg ik aan het lezen en was uiteindelijk mijn eigen vraag vergeten.
Maar nu krijgen jullie me niet klein, ik ga straks mijn vraag stellen, ik heb al een account:D

Oh nog even over mijzelf. Ach ik hobby wat af, met hout, metaal, auto's waterleiding, elektra enz...
Op dit forum ga ik zeuren over hout en wat ik met mijn hout moet! Ik heb een stukje bos, waar ik vrij mag kappen. Een deel daarvan gaat de kachel in, en de rest wordt omgezet in 'materiaal' met een Logosol M5.
Op het moment is daar alleen wat hout mee geproduceerd om plantenbakken voor mijn vrouw d'r moesttuin te maken.
Maar ik moet zeggen ( en dat zeg ik niet om te snoeven) het is een geweldige luxe, en een goed gevoel als je ineens een bepaalde maat hout nodig hebt en die even zaagt uit een boom die ligt te wachten!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.