Mfs 400/700

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Had deze tool al een tijdje op het verlanglijstje staan en na het downloaden van deze manual met mogelijkheden overstag. Op FOG nog een pdf gedownload maar die kan ik zo 123 niet terugvinden. Voor mede MFS gebruikers zijn er misschien nog toepassing in te lezen die ze nog niet wisten maar het is zeker de moeite waard om te downloaden en/of te lezen.

Een kleine rekensom leerde dat het voordeliger was om de 400 te kopen met de 700 als uitbreiding dan andersom. Zo heb ik het vrouwlief uitgelegd :D

Vandaag bezorgd en snel uitgepakt.
mfssystem.jpg
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Heb je misschien een linkje naar de handleiding waarvoor geen rare unzipsoftware gedownload hoeft te worden?
Ik ben namelijk wel bijzonder benieuwd naar de mogelijkheden! Ik vind het een interessant systeem en ook hier staat ie in de "verlanglijst" :D .

Edit: Oh! Oeps, verkeerd gekeken, ik had de link aan de rechterkant van de pagina niet gezien. Excuses.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.