Handleiding Scheppach HM1 + boorkop langgatboor

teka

Nieuw lid
10 mrt 2014
5
0
Handleiding Scheppach HM1 en boorkop voor de langgatboor
Ik heb deze week een Scheppach HM1 aangeschaft, een oud beestje maar nog redelijk in orde en compleet (incl langgathulpstuk).
Heeft er iemand een kopie van de handleiding voor mij, of weet iemand waar ik die kan downloaden (op de site van Scheppach kan ik hem niet vinden).
Ook ben ik op zoek naar de boorkop (en evt beitels) voor het langgatboorhulpstuk.

Alvast bedankt
Teka
 

adie

Nieuw lid
7 okt 2013
5
1
Hallo Teka
Een aantal jaar geleden was ik ook opzoek naar een handleiding van de Scheppach HM1 ik heb toen contact gehad met Scheppach zelf contact gehad en heb een onderdelen boekje ontvangen met bestelnummers. De prijslijst stond toen op hun website. weet niet hoe ik pdf bestanden kan verzenden anders moet je je mail maar geven dan kan ik ze doorsturen. Tevens heb ik ook een gebruiksaanwijzing van de machine zelf van ongeveer 30 jaar geleden.

mvg,

Adie
 

Bijlagen

  • Aanbouwhulpstukken combi machines.pdf
    2,6 MB · Weergaven: 392
  • onderdelen HM 1.pdf
    1,2 MB · Weergaven: 243
  • handleiding HM1.zip
    767,2 KB · Weergaven: 404
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JochemK

teka

Nieuw lid
10 mrt 2014
5
0
Hallo Adie,
hartelijk bedankt voor de bestanden, kan ik voorlopig mee vooruit.
Groet
Teka
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Hoi Adie,

Ik heb nog een heleboel onderdelen liggen voor de HM1, volgens mij ook nog zo'n boorkop.
Ik zal volgende week eens voor je kijken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.