berken hoten potje met natuurrand

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
berken potje.jpg

Zoals de titel zegt. Knopje ook met schors.versterkt met secondelijm.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.693
2.568
Gaanderen
leuk gedaan maar persoonlijk vindt ik een deksel op een natuurrand schaal of pot maar helemaal niks:)
zonder vindt ik veel mooier eigenlijk(op een pot zonder natuurrand staat het volgens mij een stuk beter:))

Ben ik eigenlijk wel met je eens. Een inliggende deksel met gat zou misschien wel een idee zijn.
 
Laatst bewerkt:

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
leuk gedaan maar persoonlijk vindt ik een deksel op een natuurrand schaal of pot maar helemaal niks:)
zonder vindt ik veel mooier eigenlijk(op een pot zonder natuurrand staat het volgens mij een stuk beter:))

Ik zou het met je eens zijn, als het om een grote schaal of pot zou gaan met natuurrand. Dit is een klein potje, waar nog net een ei inpast. Het potje heeft duidelijk de bedoeling, om er kleine dingetjes zoals sieraden in te bewaren. Dan heeft een deksel ineens een functie.

Het zou echter best mogelijk zijn, dat ik deze mening best zou kunnen herzien, als ik eens een ander stuk hout in handen heb.

Tevens wil ik duiden, dat al het hout uit een stuk brandhout afkomstig is en bij elkaar hoort en tracht een zekere harmonie aan te brengen.

Begin er maar vast aan te wennen, dat er ook potjes bestaan met deksels net natuurrand. Ik kom er heel weinig tegen en ik wil het verder ontwikkelen in mijn eigen stijl. :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.