Voorstellen

Torro

Actieve deelnemer
Hallo Allemaal,

Ik ben al weer sinds december lid van dit forum.
Ik heb inmiddels al heel wat uurtjes leesgenot gehad van alle verhalen van de houtliefhebbers.
Ik heb me enige dagen geleden ook geregistreerd op Holzwerken.

Ik ben samen met mijn vrouw enige jaren geleden geemigreerd naar zuid Spanje.
We wonen daar in een typisch klein Spaans dorp.
Het Spaanse leven en vooral het Spaanse klimaat geeft ons meer leven, bijna altijd buiten en heerlijk warm.

Ik ben altijd een liefhebber geweest van hout. Een vriend in Nederland heeft een timmerbedrijfje en ik beschouw
hem tot de groep "vaklieden".
Het kijken naar hetgeen hij aan het maken was gaf mij destijds veel voldoening.
Zelf ben ik een klusser, ik probeer alles zelf en als het niet lukt kan ik altijd nog vragen om hulp.

Momenteel ben ik bezig met het reorganiseren van mijn garage ( 6x6m)
Die reorganisatie houdt eigenlijk in dat de ruimte geschikt wordt gemaakt voor mijn houthobby.
Ik heb inmiddels het e.e.a aangeschaft, Festool invalzaag, Festool freesmachines,en enig handgereedschap.
Eigenlijk stond ik op het punt om een vlak-en vandiktebank te kopen maar heb me op laatste moment even een halt toegeroepen.
Eerst maar even aan de gang en vervolgens kijken wat er meer aan gereedschappen e.d. moet komen.
Ik ben nu ook gestart met het maken van een werkbank.
Ik heb leer veel van de verhalen hier op het forum.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum Torro! Spring maar in de topics die hier gaande zijn en kom maar met onderwerpen en vragen.


Fons
 

WR1944

Oud hout
Welkom op dit aparte forum. Men is gek op foto's dus voel je niet geremd om wat te laten zien van je productie.
Met al die sneeuw om me heen vind ik het ook niet erg als er per ongeluk iets van het zonnige Spaanse klimaat te zien is. ;)

Hasta la proxima.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.