Geneste kubus

A

Athanor

Guest
De medewerkers van onze hovenier leveren mij regelmatig mooie stammen die ik kan verzagen voor de hobby. Werd tijd om hen eens te belonen met een aardigheid. Daarom heb ik een hoeveelheid geneste kubussen geproduceerd. Een bekend recept voor de insiders. Hier enkele impressies van mijn klus. Moet nog even geschuurd en afgewerkt worden.

Fons

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Dit zijn inderdaad leuke dingen om zo even tussendoor te maken. Heb vorig jaar ook een hele stapel gemaakt...ga ik denk ik nog maar eens doen.

Waarom zet je het blokje ook niet vast met een lijmklem ? Gewoon maar een idee....
 
A

Athanor

Guest
Nou Rick, eigenlijk omdat het me dan lang niet snel genoeg gaat.... Zo kan ik vlot werken en het eindresultaat is goed. Vind je het gevaarlijk?


Fons
 

Jeevanbee

Actieve deelnemer
11 mei 2013
231
0
Doetinchem
Leuk idee! Die gaan we zeker zelf ook eens maken.

Zo laagtoerig boren lijkt me niet echt gevaarlijk. Zolang je tenminste niet met een handschoen aan gaat boren.
 
A

Athanor

Guest
Ik boor met 700 toeren. Door de video interval van de beelden lijkt het langzamer en soms achteruit te draaien;)

Als je zelf ook zoiets wilt maken is hieronder nog een gedetailleerde instructiefilm te volgen.

Fons


 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.