aanmelden

jan s

Nieuw lid
13 jan 2013
6
0
hallo allemaal

na lange tijd te hebben meegelezen toch maar eens voorstellen.:cool:

ik ben Jan S uit putten [gld] getrouwd vader van 2 kinderen.
beroep timmerman maar ben begonnen als opperman aan de straat .

na 2 jaar stenen sjouwen moest ik ze ook maar eens vlak gaan leggen.
dus ik werd bevordert naar stratenmaker.dat 5 jaar gedaan en toen zei mijn rug krak.
na even tobben overgestapt op het mooie timmervak.
van allerlei onderdelen in de bouw gehad. nieuwbouw renovatie onderhoud hallenbouw.

hobby. knutselen houtdraaien (2 x cursus gevolgd bij joost kramer was super wat kan die draaien zeg)
lag als kleine jongen al bij pa (ook zo'n knutselaar) in de schuur dus daar ligt mijn basis.

ik wou eerst maar eens een paar pluimen uitdelen .

ik vindt het een super mooie site en een heel leuk forum met super veel onderwerpen die ik allemaal met belangstelling volg
verder ben ik niet zo handig met de computer maar ik leer hier al typen.:rolleyes:
ik volg ook het draadje zelfbouw fijnstoffilter met veel belangstelling want ik zie soms door het stof de schuur niet meer.
dus ik hoop dat de filters nog te koop zijn.

verder iedereen veel klus en knutsel plezier

vriendelijke groet jan S
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Welkom jan s. Ja Joost kramer kan toveren met zijn platte beitel. Daar heb mijn eerste cursus houtdraaien gevolgd. Veel geleerd.
 

jan s

Nieuw lid
13 jan 2013
6
0
bedankt voor het welkom
nee ben nog geen lid van radius maar heb er al naar gekeken.
en foto.s wordt nog even een dingetje
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.