Even voorstellen

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Hoi allemaal.
Enige tijd volg ik dit informatieve forum, wel aardig om me even voor te stellen.
Ben een jonge opa van 2 kleindochters, deze maand kom er nog 1 bij, ook nog een kleinzoon, hoe mooi kan het leven zijn :eek:
Heb 4 volwassen kinderen, dus enige "dreiging" voor meer is er wel.

Ben eigenaar van DOVIDEQ medical (www.dovideqmedical.com) Een jong en innovatief bedrijf. Wel een beetje druk ermee.

Ben best wel een doe-het-zelfer. 2 huizen grondig verbouwd en 2 vanaf niets. Met name op het gebied van afbouw veel gedaan, ook elektra en CV.

Timmerman ben ik alles behalve al kan ik best een hamer en zaag vasthouden.
Inmiddels ben ik er, met name door jullie, achtergekomen om een beitel en schaaf niet links te laten liggen.
Na een flinke opruiming waar een honderd jaar oude werkbank van mijn opa het veld moest ruimen ben ik met een projectje begonnen om mijn eigen werkbank te maken, zie draadje: http://www.woodworking.nl/showthread.php?10127-Werkbank

Vanavond verder met de lades, heb er zin in!

Hoop nog jaren inspiratie op te doen op dit forum. ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe woodworking.nl ontstaan is en waarom de engelse term ipv een Nederlandse niet dat dit belangrijk is
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum!

Je werkbank topic is inderdaad boeiend!


Succes! Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.