Een kloppertje en wat snijplanken....

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Hoe is het met jullie ? Allemaal genoeg tijd om in de werkplaats bezig te gaan ? Afgelopen week ben ik dan eindelijk weer eens bezig geweest met een eigen projectje...mijn kinderen beginnen steeds meer interesse te krijgen voor het houtbewerken.....Mijn zoon wilde wel graag beeldhouwen....Geen probleem...Dus een stuk hout in de bankschroef, bak met raspen erbij en ga je gang....Nee papa, ik wil graag met beitels werken...Slik....Uhmmm....Dat gaan we dan samen doen,goed ?

Dus hij moest een kloppertje hebben.....

20140222_151245.jpg
Handvat : Big leaf esdoorn (gevlamd)
Kop : jatoba

Dit weekend gaan we dus een poging doen......

Verder nog bezig geweest (eigenlijk is dit "werk") met mijn favoriete restjes-opruim-project : Snijplanken Er waren 5 snijplanken besteld.Hoefden geen kopshouten planken te zijn dus we konden aan de slag. Ik bewaar alle balkjes en latjes..Deze schaaf ik dan 1 x per 2 weken en worden dan verlijmd. Persoonlijk vind ik dit heerlijk werk....

20140224_133219.jpg
De bovenste had ik al klaar en was niet niet verkocht...

Klant blij, ik blij....wat wil je nog meer ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.