Boek "Man & Werkplaats" met daarin enkele forumleden

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ergens halverwege 2012 zag ik een berichtje in 'Landleven' dat een fotograaf bezig was met een project om een boek te maken over mannen en hun (hobby)werkplaats. Ik heb de fotograaf (Otto Kalkhoven) destijds gemaild met de vraag of hij belangstelling had voor een houtbewerker/gereedschapmaker voor zijn boek. Dat bleek zo te zijn en ergens halverwege oktober vond de 'photoshoot' plaats en halverwege 2013 het interview voor de tekst.

Vandaag kreeg ik een mailtje van de tekstschrijver van het boek en in dat mailtje stond onder andere een lijst met andere geïnterviewden en tot mijn verrassing stonden er minstens twee andere (oud)forumleden bij. Ik weet niet of ik hier namen mag noemen dus dat doe ik nog maar niet, maar de hobbies van de mensen lopen uiteen van scheepstimmerman, houtdraaier, (gereedschaps)smeden, restaurateurs en veel en veel meer. Ik kijk uit naar de uitgaven van het boek.

Het boek is ook te koop. Zie voor meer details en gegevens de website:

http://www.manenwerkplaats.nl/

Man en werkplaats.jpg
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Hey hallo ik heb het boek inmiddels in mijn bezit
En ik vindt het een geslaagd boek
Mvg Leroy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.